LALA DEROSA .
Mengarut Sekejap :)
Tuesday 10 January 2012 | 00:11 | 0 comments
Assalammualaikum smue :) korg smua sehat ? spe yg skola blja baik-2 taw , lgi-2 yg taon 2012 nie PMR & SPM kan :) hehe , jom buat relate ngan aku :) hehe bukan btol-2 pon , fake je :) tpi klau sudi la kan , aku bukan ape , tgok status aku nie single an , nk cari mlas , so tu la nk mintak buat fake relate je :) jelez plak tgok org lain ade relate an , haha cm klaka eakk aku nie , nk ckp ade GF mmg ade , tpi tu lah die pon lgi suke buat relate ngan org lain kan , ta pe la , nk marah pon bukannye aku ade hak kan :) setakat couple je , blom tntu boleh smpai kawin kan , so ta pe la , selagi boleh sabar kan , sabar je la , tpi klu org lain msti agak dah break dah kan :) untung la kan klu idup jdi org ta suke cari pasal , tpi lgi untung la jnis aku klu dah ta suke org , aku ta kan tegor lgi , bhehehe jhat kan aku :) tapi ta kesah la , jahat tu buat-2 ade je :) k la mlas nk taip bnyak-2 , naik geram plak bile taip bnyak-2 nie :) bhahaha

Older Post | Newer Post
Hai :)
Trust is the main character of a long relationship .

Navigations Here

About
TTM
Links
Entries

Fav Song :]



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Adila Taufik
Background by : Adila Taufik